Корисни линкови

Wednesday, December 4, 2013

iPod револуцијата

Сепак, најголем импулс за Apple доаѓа од неочекуван извор: iPod. iPod-от е составен дел од стратегијата за дигиталниот хаб. Тоа започна во почетокот на 2001 година, кога Стив Џобс свати дека тој погрешно го употребил својот ентузијазам за "десктоп видео", односно способност да уредувате филмови на компјутер - кој беше далеку од мејнстримот. Тоа што беше навистина интересно не беа филмови, туку дигитална музика, како што е примерот со успехот на Napster. Тој се фокусираше со нивно достигнување и купил надворешен хардвер девелопер да работи на MP3 плеерот на Apple, кој беше донесен на пазарот во рекордно време, точно на време за сезоната на празници во 2001 година. Неверојатните карактеристики на iPod-от - неговиот убав дизајн, неговиот брилијантен кориснички интерфејс и тркало за “кликање“, неговиот брз FireWire конектор и неговата способност да се синхронизира со iTunes беспрекорно -го направи најпродаван производ од самиот почеток. За прв пат, луѓето купуваа Mac-ови само за да би можеле да го користат овој мал музички плеер со големина на кутија цигари. Apple профитираа од овој успех и отиде подалеку во наредните години, прво со тоа што iPod стана компатибилен со Windows во 2002 година, а потоа со отворањето на iTunes музичката продавница и развивање на iTunes верзија за Windows во 2003 година. Почнувајќи од 2006 година, откако Apple постојано наметнуваше иновации во својот музички бизнис со воведување на iPod-от мини во 2004 година, iPod shuffle и iPod nano во 2005 година, и ја прошири својата музичка продавница на меѓународно ниво, таа стана неприкосновен лидер на новата дигитална музичка ера. Значаен белег беше донесен во 2006 година, кога приходите на Apple од iPod-от изнесуваа исто толку со оние кои се направени со компјутерите. За прв пат во својата историја, фирмата од Купертино се спремаше да стане еднаков влијателен играч во електрониката како што беше Microsoft во просторот на персоналните компјутери. Удел на пазарот на iPod-от беше блиску до 75%!
 

No comments:

Post a Comment