Корисни линкови

Wednesday, December 4, 2013

Apple ерата


Како што брендот на Apple стана посилен, компанијата започна со развој на неколку нови успешни производи, Power Mac G3 и PowerBook. Шест месеци откако се врати, Стив Џобс, ја доведе компанијата во профитабилност. Сепак, оживувањето на Apple дојде малку подоцна, кога Стив воведе нов, неверојатно потрошувачки десктоп компјутер: iMac. Воведен во мај 1998 година, беше првиот вистински иновативен производ на Apple уште од оригиналниот Macintosh во 1984 година. Зашеметувачкиот провиден дизајн на iMac ја запрепасти целата индустрија на персонални компјутери, која не успеа да произведе ништо освен црни или беж кутии за повеќе од една деценија. Покрај тоа, iMac беше најпродаван, а тоа е од суштинско значење за враќање на голем број на програмери на Mac платформата. Дизајнерските иноваци продолжија во текот на 1998 и 1999 година со обоени iMac-ови и iBook-ови, потрошувачките лаптопи на Apple. По три години на чело, Стив Џобс го донесе Apple назад кон својата големина. Заради тоа тој конечно прифати да стане со перманентен извршен директор на Apple во јануари 2000 година - прв пат еден човек да стане извршен директор на две јавни претпријатија во исто време. Сепак, причината поради која Стив Џобс беше вратен во Apple се уште не беше оправдана - тоа беше да се донесе софтверската технологија на NeXT на Mac платформата. Ова на крајот се случи во почетокот на 2001 година, такашто Apple ја објави првата верзија на нејзиниот напреден оперативен систем, Mac OS X.

Mac OS X беше навистина NeXTSTEP со Mac фасадата. Но, се покажа како суштинско средство на Apple како што компанијата развиваше нови напредни апликации за нејзините Mac-ови, како дел од нејзината стратегија за дигитален наб (digital hub). Стратегијата за дигитален хаб беше откриена од страна на Стив Џобс на Macworld Сан Франциско во јануари 2001 година. Тоа беше визија за иднината на персоналните компјутери. Иако многумина аналитичари и самоназначени експерти прогласуваа дека компјутерите ќе исчезнат во рок од неколку години и ќе бидат заменети од страна на интернет терминали, Apple веруваше дека тие ќе се претворат во дигитален центри или хабови за нашиот нов дигитален начин на живот. Со други зборови, компјутерот ќе стане централен дел од нашиот нов живот исполнет со дигитални фото апарати и камери, MP3 плеери, мобилни телефони и други дигитални уреди. Стратегијата за дигитален хаб ја доведе Apple да развие пакет со апликации дизајнирани да менаџираат со нашиот нов начин на живот, т.н. iApps: iMovie (1999), iTunes (2001), iDVD (2001), iPhoto (2002), iCal и iSync (2002 ), GarageBand (2004) и конечно iWeb (2006). iApps апликациите беа стратешки потег во поголемиот план на Apple за да се добие удел на пазарот над персоналните компјутери, така што едноставно немало еквивалентно решение на Windows платформата. Други потези вклучија агресивна рекламна кампања (прекинувачи - Swithcers) и почетокот на малопродажните операции на Apple во средината на 2001 година.


No comments:

Post a Comment